İsminizin Japonca Yazılışı

İsminizin Japonca Yazılışı

Aşağıdaki cümleye tıklayarak açılan sayfadaki kutuya adınızı yazın ve entera basın. yeni sayfada adınızın japoncasını göreceksiniz. ayrıca katakana halini göreceksiniz. malum japonca’da yabancı isimler katakana ile yazılır.

isminizin japonca halini görmek için tıklayın

118Hakkındaİsminizin Japonca Yazılışı"

  1. Yeşim profil fotoğrafı Yeşim diyor ki:

    Yeşim – Ieshimu
    Okuyunca Yeşim’e çok benziyo :D

  2. Neko Otaku diyor ki:

    Benim asıl ismim Şebnem ş olmadığı için s yazdım ismim sebunemu

  3. murat karlık diyor ki:

    çok eglendim böyle sitelere ihtiyacımız var tesekkur ederim ve basarılarınız devamını dilerim hocam.

  4. hüseyin serbest diyor ki:

    Adımın böyle birşeY çıkacagını hiç tahmin etmedim allahtan uzakdoğuda yasamıyorum süper ya :)

  5. Gökhan diyor ki:

    Benim adımı Gukuhanu diye çevirdi. Doğru mu ki bu? Ben Gyokuhan diye biliyordum hatta Gökhan Zan’ı falan bulmuştum Japon wikilerinden… Yoksa bu katakana falan farklı mı oluyor?

  6. Çağlar profil fotoğrafı Çağlar diyor ki:

    Bende Türkçe karakterler olduğu için çevirmiyo

  7. Tuğrul DEMİRÖZER diyor ki:

    benim isminde Ğ var ne yapmalıyım

  8. Hakan profil fotoğrafı Hakan diyor ki:

    bir soru sorabilirmiyim bura ile alakasız ama ben 2 tane kitap alıcam peki bu ayrı ayrı kargodamı yoksa sadece bir kargo ilemi gelir lütfen soru acil

  9. eylül diyor ki:

    Benim adımı cevirmiyo kasiyo cihaz ama diğer adımı çevirdim ra+yu die bi şey ortaya çıktı da şimdi ben bunu nasıl yazicam katakanada ve nasıl okicam ryu (yu küçük yazarsam böle oluyo) yoksa ayrı ayrı ra yu olarak mı?

  10. Hakan profil fotoğrafı Hakan diyor ki:

    Benimki Hakan olduğundan uyuyor XD

  11. ömer yavuz ekşioğlu diyor ki:

    alışverişi için üyelik gerekiyor mu

  12. Mikasa diyor ki:

    Linke tıklıyorum açılmıyor :(

  13. Aybüke profil fotoğrafı Aybüke diyor ki:

    benimkisi aibuke yoruku oluyor ayrıca aibuke aşk samurayı demekmiş :D

  14. Bora diyor ki:

    Benim adım bora çeviriyorum gene bora oluyor bo + ra cok enteresan bunun anlamına nasıl bakacaz peki yani orda bora bir anlama denk gelir mi acaba?

  15. Batuhan profil fotoğrafı Batuhan diyor ki:

    Batsuhanu
    Bu arada ç yi dönüştüremiyor sanırım
    Neyse ben daha acayip bekliyorum ama bunu beğendim :)

  16. Yuno profil fotoğrafı Yuno diyor ki:

    iki adımla beraber aruchinu orinposu oluyo *-*

  17. gökhan sarıca diyor ki:

    iyi

  18. uğurs profil fotoğrafı uğurs diyor ki:

    dojidoshi aridototudota

    olarak çıktı ad soyad :)

Mesaj At

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

LearNihongo