japonca kursu  

İsminizin Japonca Yazılışı

İsminizin Japonca Yazılışı

Aşağıdaki cümleye tıklayarak açılan sayfadaki kutuya adınızı yazın ve entera basın. yeni sayfada adınızın japoncasını göreceksiniz. ayrıca katakana halini göreceksiniz. malum japonca’da yabancı isimler katakana ile yazılır.

isminizin japonca halini görmek için tıklayın

BENZER YAZILAR

160 responses on "İsminizin Japonca Yazılışı"

  1. Bahar Örnek’in profil fotoğrafı

    Baharu Uruneku diye çıktı :D ben sevdim bunu ya :D

  2. hicran’in profil fotoğrafı

    İsmim hikuranu çıktı. ;) N harfinin yanına harf gelmemesi lazım yanlış çıktı.Katagana olarak öğrenebilir miyim. ;)

  3. tar-chan’in profil fotoğrafı

    tarukan Tarukan Useru hahaha hastayım bu Japonlar’a :)

  4. Uchiha-Tuğba’in profil fotoğrafı

    Ben sayfayı açamıyorum da Tuğba’nın japoncası ne oluyor acaba?

  5. ハカン’in profil fotoğrafı

    peki hocam L nasıl oluyo yani LA-LE fln

  6. juvia9689’in profil fotoğrafı

    Bişey sorucam hani şey diyor ya isminizin Japonca hali diye özel adların dillerde karşılığı olmuyordu mesela Elizabeth in türkçede karşılığı yok yada furkan ın İngilizce’de karşılığı yok bu Japonca da nasıl oluyor

  7. ハカン’in profil fotoğrafı

    abdurrahman hocam cok teşekkür etmek istiyorum zira kitaplarınız çok bilgi dolu ve anlaması cok kolay sizin kitaplarınız sayaseinde cok kolay öğreniyorum mesela benim arkadaşlarım alfabenin cok zor oldunu ezberlemenin uzun sürücüne sölerdi fakat kitap sayesinde sadece 2 saat de hiraganayı su gibi ezberledim benzetmeler ve ince ayrıntılar cok güzel vede bisi sormak istiyorum böle buraya yorum atıyorumda belkide buraya yorum yamam rahatsız ediyodur başka mesej türü atabiliceğim biryer varmı ?

  8. ハカン’in profil fotoğrafı

    bir sorum olucak watashi ben demek ayrıca ore de ben demek bunların arsanıdaki farknedir biri kadın biri erkek icinmi ?

  9. ハカン’in profil fotoğrafı

    ilk olarak özür dilemek istiyorum kitabın parasını yatırdım ama makbuzu elime alıp evde bakınca işlem ücreti aldığını gördüm :( ve bugün eksik olanıda yatırdım eyer kafa karıştırdıysam yada rahatsız ettiysem özürdilerim

  10. ハカン’in profil fotoğrafı

    bir soru sorucam öncelikle lütfen kimse yanlıs anlamasın sonucda para gönderiyoruz korkmak doğal :) ben kitapların parasını havale ile yapıcam yamıs olan varsa beni bilgilendirebilirmi yada nasıl güvenebilirim kart ile almaya calıstım olmadı careyi havalede buldum biri nolur cevap yazsın bu kitapları gerçekden çok istiyorum sırf kitapları almak icin işe bile girdim örencim para elime okadar kolay geçmiyo malesef :(

  11. Funda’in profil fotoğrafı

    Adımın japoncasi türkçesiyle ayni :)

  12. Oğuz’in profil fotoğrafı

    Adım oğuz ama ben türkçe karakteri yazmadım oguz yazdım ogusu olarak çevirdi.

  13. 1 3 4 5

Mesaj At